2310 208570 info@afoikyriakidi.gr
Το κατάστημά μας χρησιμοποιεί cookies για να προσφέρει καλύτερη εμπειρία χρήσης και σας συνιστούμε να δεχτείτε τη χρήση τους για να απολαύσετε πλήρως την πλοήγησή σας.
978-960-602-315-6
Προσοχή: Τελευταία κομμάτια!
Ημερομηνία Διαθεσιμότητας:
Κωδικός ISBN | 978-960-602-315-6 |
Συγγραφέας | Γιάννης Χατζηκυριάκου |
Έτος Έκδοσης | 2021 |
Βιβλιοδεσία | Μαλακό εξώφυλλο |
Διαστάσεις | 17x24 |
Σελίδες | 184 |
Βάρος | 550 |
Το παρόν επιστημονικό σύγγραμμα έχει ως θέμα του τη διερεύνηση των απόψεων των Ελλήνων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας (δασκάλων) και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με το ζήτημα της αυτοαντίληψης του επαγγελματικού τους ρόλου. Μεθοδολογικά η εργασία ακολούθησε το παράδειγμα της ποσοτικής έρευνας με βασικό ερευνητικό εργαλείο το δομημένο ερωτηματολόγιο ηλεκτρονικής μορφής, ένα για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, αποτελούμενο κυρίως από ερωτήσεις κλειστού τύπου. Η αξία και χρησιμότητα των ευρημάτων έγκειται στο γεγονός πως καταδεικνύουν μια διαφοροποιημένη αντίληψη δασκάλων και καθηγητών έναντι σημαντικών πτυχών της επαγγελματικής τους ιδιότητας, όπως ο βαθμός ικανοποίησης ως προς την αυτενέργειά τους, η αίσθηση του επιστημονικού κύρους τους στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον και οι κυριότεροι λόγοι της ικανοποίησής τους από την άσκηση του επαγγέλματός τους. Γενικότερα, φαίνεται να επιβεβαιώνονται προγενέστερα ερευνητικά πορίσματα, που παρουσιάζουν τους δασκάλους να αντιλαμβάνονται το ρόλο τους περισσότερο ως παιδαγωγική αποστολή, σε αντιδιαστολή με τους καθηγητές της Δευτεροβάθμιας που δίνουν βαρύτητα στην καλή γνώση του επιστημονικού τους αντικειμένου.
Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.
Δημοφιλή προϊόντα
Σας περιμένουμε από κοντά και στο κατάστημά μας στη διεύθυνση Επισκόπου Κίτρους Νικολάου 4,
ΤΚ 54635, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (δίπλα στη Ροτόντα).
Επικοινωνία
τηλ. 2310 208 570
fax 2315 550 889
info@afoikyriakidi.gr
Εγγραφείτε στο Newsletter μας και ενημερωθείτε για νέα, εκπτώσεις και ειδικές προσφορές!
Copyright © 2021 Αφοί Κυριακίδη - Εκδόσεις Α.Ε.
A Lifehacker Development