Αρχές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Οργανισμών και Επιχειρήσεων Αθλητισμού και Αναψυχής. Γ΄ βελτιωμένη έκδοση
To βιβλίο «Αρχές Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Οργανισμών και Επιχειρήσεων Αθλητισμού και Αναψυχής» έχει ως στόχο να καλύψει τις βασικές έννοιες του μάνατζμεντ και του μάρκετινγκ σε εισαγωγικό επίπεδο. Η παρουσίαση των θεωρητικών θεμάτων γίνεται μέσα από παραδείγματα από την Ελληνική και Διεθνή αθλητική αγορά. Καλύπτονται βασικές ενότητες όπως ο στρατηγικός σχεδιασμός στους αθλητικούς οργανισμούς, λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ, τις τάσεις στο μακρό-περιβάλλον των αθλητικών οργανισμών, τα βασικά στοιχεία του μικρό-περιβάλλοντος, τις αρχές διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού και θέματα οργανωσιακής συμπεριφοράς. Επίσης δίνεται έμφαση σε εξειδικευμένα θέματα καταναλωτικής συμπεριφοράς, επικοινωνίας και ανάπτυξης χορηγικών προγραμμάτων. Το βιβλίο δεν έχει ως στόχο να καλύψει εκτεταμένα όλα τα θέματα του μάνατζμεντ και μάρκετινγκ που έχουν αναπτυχθεί στη διεθνή βιβλιογραφία. Έχει γίνει μια επιλογή βάση της εμπειρίας του συγγραφέα και της εφαρμοσμένης αξίας του.
Επίσης, το σύγγραμμα δεν έχει ως στόχο να κάνει μια εκτεταμένη ανασκόπηση και παρουσίαση των ερευνητικών δεδομένων που δημοσιεύονται στα διεθνή επιστημονικά περιοδικά του χώρου. Τα κεφάλαια εισάγουν βασικές έννοιες με στόχο να κατανοηθεί η εφαρμογή τους στην αθλητική αγορά μέσα από παραδείγματα.
35,00€ Original price was: 35,00€.31,50€Η τρέχουσα τιμή είναι: 31,50€.
Εξαντλημένο
Κωδικός ISBN: | 978-960-602-493-1 |
Κωδικός Ευδόξου: | – |
Συγγραφέας: | Αλεξανδρής Κωνσταντίνος |
Εκδότης: | Αφοί Κυριακίδη – ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. |
Μετάφραση: | – |
Επιμέλεια: | – |
Διεύθυνση Σειράς: | – |
Έτος Έκδοσης: | 2025 |
Έτος Ανατύπωσης: | – |
Εξώφυλλο | Μαλακό Εξώφυλλο Απλό |
Βάρος: | No weight specified |
Διαστάσεις: | 17×24 |
Σελίδες: | 352 |
Περιλαμβάνει CD/DVD: | ΟΧΙ |
Τόμος στη Σειρά: | – |
Μάθετε Περισσότερα: |