ευ παιδαγωγείν Έκπτωση

ευ παιδαγωγείν. Διαχρονική εφαρμογή κλασικών στοχασμών

978-960-602-359-0

Ουδέν διαχρονικότερο του κλασικού». Με οδηγό αυτή τη βιοσοφική ρήση ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε η συγγραφή του παρόντος έργου «ευ παιδαγωγείν». Σκοπός του ήταν μια αφαιρετική αναζήτηση στην έννοια της αγωγής, με βάση τις σωκρατικές έννοιες-κλειδιά: i) αυτοέλεγχος, ii) αυθεντικότητα, iii) αυτογνωσία και iv) εξέλιξη.

Περισσότερες λεπτομέρειες

16,20 €

18,00 €

-10%

Κωδικός ISBN 978-960-602-359-0
Κωδικός Ευδόξου 112708756
Συγγραφέας Αλεξάνδρα Μπεκιάρη, Νικόλαος Χασάναγας
Έτος Έκδοσης 2022
Βιβλιοδεσία Μαλακό εξώφυλλο
Διαστάσεις 14x20,5
Σελίδες 176
Βάρος 360gr

«Ουδέν διαχρονικότερο του κλασικού». Με οδηγό αυτή τη βιοσοφική ρήση ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε η συγγραφή του παρόντος έργου «ευ παιδαγωγείν». Σκοπός του ήταν μια αφαιρετική αναζήτηση στην έννοια της αγωγής, με βάση τις σωκρατικές έννοιες-κλειδιά: i) αυτοέλεγχος, ii) αυθεντικότητα, iii) αυτογνωσία και iv) εξέλιξη. Πώς μπορούν, άραγε, τα κλειδιά αυτά να «ξεκλειδώσουν» την βαθύτερη ερμηνεία της παιδαγωγικής από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, ανεξαρτήτως εποχής, τόπου και πολιτισμού; Πώς θα μπορούσαν να συμπυκνώσουν τα φαινόμενα που ανακύπτουν συμβάλλοντας στο να γίνει η παιδαγωγική λιγότερο περιγραφική και περισσότερο διεισδυτική; Όπως οι θετικές επιστήμες προσπάθησαν να ερμηνεύσουν τα περισσότερα δυνατά φαινόμενα με τις λιγότερες, αλλά διεισδυτικότερες δυνατές έννοιες (και το κατάφεραν αυτό μετά από αιώνες άγονων -αλλά και αναπόφευκτων- περιγραφικών προσπαθειών), έτσι μπορεί να κινηθεί -και ενδεχομένως να καταλήξει κάποτε- και η παιδαγωγική, χρησιμοποιώντας έννοιες σαν αυτές. Παράλληλα, τονίζεται η χρήση της αλληγορίας ως επίσης διαχρονικού εργαλείου. Συγκεκριμένα, οι κλασικές αλληγορίες του «σπηλαίου», του «αρματηλάτη» και του «αόρατου ανθρώπου» αναλύονται σε συνάρτηση με τις παραπάνω τέσσερις αφαιρετικές έννοιες-κλειδιά.

Πληθώρα παραδειγμάτων και προβληματισμών της σύγχρονης εκπαιδευτικής καθημερινότητας συνοδεύουν και καθιστούν γλαφυρότερη τη θεωρητική ανάλυση του συγγράμματος αυτού. Προσδοκάται ότι έτσι θα αναδειχθεί ο σύγχρονος -και πάντα επίκαιρος- χαρακτήρας των παραπάνω κλασικών εννοιών και εργαλείων, χωρίς να καταπονηθεί ο αναγνώστης με εκτενείς περιγραφικές λεπτομέρειες και χρονολόγια. Απλούστερα ειπωμένο: η επιδιωκόμενη προστιθέμενη αξία του παρόντος έγκειται στο να προτείνει θεωρήσεις, κατά το δυνατόν πρωτότυπες, που δεν προσφέρονται στο διαδίκτυο ή στα μέχρι τώρα συναφή συγγράμματα.

Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.

Κάντε κριτική

ευ παιδαγωγείν. Διαχρονική εφαρμογή κλασικών στοχασμών

ευ παιδαγωγείν. Διαχρονική εφαρμογή κλασικών στοχασμών

Ουδέν διαχρονικότερο του κλασικού». Με οδηγό αυτή τη βιοσοφική ρήση ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε η συγγραφή του παρόντος έργου «ευ παιδαγωγείν». Σκοπός του ήταν μια αφαιρετική αναζήτηση στην έννοια της αγωγής, με βάση τις σωκρατικές έννοιες-κλειδιά: i) αυτοέλεγχος, ii) αυθεντικότητα, iii) αυτογνωσία και iv) εξέλιξη.

Δημοφιλή προϊόντα