Απόψεις εκπαιδευτικών για τη διαχείριση της σχολικής τάξης Έκπτωση

Απόψεις εκπαιδευτικών για τη διαχείριση της σχολικής τάξης τόμος 17

978-960-602-347-7

Στη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα, οι πρώτες αναφορές για τη διαχείριση της σχολικής τάξης ξεκινούν από τα μέσα του 20ου αι., ενώ στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, οι σχετικές με το θέμα αναφορές είναι πολύ περιορισμένες και χωρίς εκτεταμένο ερευνητικό υπόβαθρο.

Περισσότερες λεπτομέρειες

18,00 €

20,00 €

-10%

Κωδικός ISBN 978-960-602-347-7
Κωδικός Ευδόξου 112702444
Συγγραφέας Αικατερίνη Βαϊραμίδου
Έτος Έκδοσης 2022
Βιβλιοδεσία Μαλακό εξώφυλλο
Διαστάσεις 17x24
Σελίδες 304
Βάρος 660
Τόμος στη σειρά 17

Στη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα, οι πρώτες αναφορές για τη διαχείριση της σχολικής τάξης ξεκινούν από τα μέσα του 20ου αιώνα, ενώ στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, οι σχετικές με το θέμα αναφορές είναι πολύ περιορισμένες και χωρίς εκτεταμένο ερευνητικό υπόβαθρο. Η συνειδητοποίηση της έλλειψης αυτής, τόσο βιβλιογραφικά και ερευνητικά, όσο και ως παιδαγωγική κατάρτιση για τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς, σε συνδυασμό με την τρέχουσα και απαιτητική κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα και τη ραγδαία τεχνολογική έκρηξη, γεγονότα που επηρεάζουν όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας, οδηγούν στην ενασχόλησή μας με το συγκεκριμένο θέμα. Οι εκπαιδευτικοί, πλέον, καλούνται να διαδραματίσουν έναν πολυποίκιλο και ιδιαίτερα καίριο ρόλο, οπότε θα πρέπει να εφοδιαστούν με γνώσεις και να υποστηριχτούν επαρκώς για να αντεπεξέλθουν αποτελεσματικά στο έργο τους και να δημιουργήσουν τις κατάλληλες συνθήκες, προκειμένου οι μαθητές και οι μαθήτριές τους να αποδώσουν τα μέγιστα. Ο ερευνητικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις εκπαιδευτικών τόσο της πρωτοβάθμιας (νηπιαγωγείο-δημοτικό), όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (γυμνάσιο-λύκειο), πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Η ανάλυση του υλικού εκπορεύεται από την ποιοτική προσέγγιση και γίνεται με τη μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου, ενώ το εργαλείο που χρησιμοποιείται είναι το γραπτό κείμενο. Οι συμμετέχοντες/ουσες στην έρευνα είναι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί και καταγράφουν σε ελεύθερο κείμενο τις απόψεις τους πάνω στο θέμα της διαχείρισης της σχολικής τάξης. Μέσα από την σε βάθος ανάλυση των κειμένων παρατηρείται σε μεγάλο ποσοστό η ελλιπής γνώση του όρου «διαχείριση σχολικής τάξης», μια που συνδέεται στενά από τους περισσότερους συμμετέχοντες με μια συγκεκριμένη παράμετρό του. Επιπλέον, σε κάποιες περιπτώσεις φαίνεται να υπάρχει απόσταση ανάμεσα σε αυτό που θα ήθελαν οι εκπαιδευτικοί να εφαρμόσουν και σε αυτό που τελικά δύνανται να εφαρμόσουν. Παρ’ όλα αυτά όμως, προκύπτουν κάποιες ιδιαιτέρως ελπιδοφόρες διαπιστώσεις που θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους/τις ενδιαφερόμενους/νες, εκπαιδευτικούς ερευνητές/τριες.

Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.

Κάντε κριτική

Απόψεις εκπαιδευτικών για τη διαχείριση της σχολικής τάξης τόμος 17

Απόψεις εκπαιδευτικών για τη διαχείριση της σχολικής τάξης τόμος 17

Στη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα, οι πρώτες αναφορές για τη διαχείριση της σχολικής τάξης ξεκινούν από τα μέσα του 20ου αι., ενώ στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, οι σχετικές με το θέμα αναφορές είναι πολύ περιορισμένες και χωρίς εκτεταμένο ερευνητικό υπόβαθρο.

Δημοφιλή προϊόντα