2310 208570 info@afoikyriakidi.gr
Το κατάστημά μας χρησιμοποιεί cookies για να προσφέρει καλύτερη εμπειρία χρήσης και σας συνιστούμε να δεχτείτε τη χρήση τους για να απολαύσετε πλήρως την πλοήγησή σας.
978-960-602-446-7
Οι στρατηγικές μάρκετινγκ στις αθλητικές υπηρεσίες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές λαμβάνουν αποφάσεις και κάνουν επιλογές συγκεκριμένων προϊόντων / υπηρεσιών.
Μη διαθέσιμο
Προσοχή: Τελευταία κομμάτια!
Ημερομηνία Διαθεσιμότητας:
Κωδικός ISBN | 978-960-602-446-7 |
Συγγραφέας | Daniel C. Funk, Κώστας Αλεξανδρής, Heath McDonald |
Έτος Έκδοσης | 2024 |
Βιβλιοδεσία | Μαλακό εξώφυλλο |
Διαστάσεις | 17x24 |
Σελίδες | 392 |
Μεταφραστής | Κώστας Αλεξανδρής, Αποστολία Ντοβόλη, Θωμάς Καραγιώργος |
Οι στρατηγικές μάρκετινγκ στις αθλητικές υπηρεσίες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές λαμβάνουν αποφάσεις και κάνουν επιλογές συγκεκριμένων προϊόντων / υπηρεσιών.
Στο σύγγραμμα αναλύεται η συμπεριφορά των καταναλωτών στις αθλητικές υπηρεσίες, συνδυάζοντας τη θεωρία και την έρευνα με πρακτικές εφαρμογές, ώστε οι φοιτητές και οι επαγγελματίες του κλάδου να μπορούν να σχεδιάσουν αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ. Αναλύονται βασικά θέματα όπως:
Το βιβλίο καλύπτει με πολλά παραδείγματα τους τομείς των υπηρεσιών αθλητισμού, αναψυχής και αθλητικού τουρισμού
Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.
Δημοφιλή προϊόντα
Οι στρατηγικές μάρκετινγκ στις...