2310 208570 info@afoikyriakidi.gr
Το κατάστημά μας χρησιμοποιεί cookies για να προσφέρει καλύτερη εμπειρία χρήσης και σας συνιστούμε να δεχτείτε τη χρήση τους για να απολαύσετε πλήρως την πλοήγησή σας.
Στο επίκεντρο του βιβλίου βρίσκεται η Τέχνη και το παιδί στο πλαίσιο της Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης μέσα από την ακαδημαϊκή, διδακτική και ερευνητική πορεία της Καθηγήτριας Εικαστικών Τεχνών και Ζωγράφου Έλλης Τρίμη Δείτε περισσότερα...
Στο βιβλίο αυτό επιχειρείται να διερευνηθεί η εκπαίδευση στις Σχολές Γονέων μέσα από το πρίσμα της εκπαίδευσης ενηλίκων και της συμβουλευτικής ψυχολογίας. Δείτε περισσότερα...
Τα Αναλυτικά Προγράμματα και τα Προγράμματα Σπουδών αποτελούν μέρος της καθημερινότητας των εκπαιδευτικών. Η έρευνα αυτή προσπάθησε να χαρτογραφήσει τις απόψεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών, ειδικότερα για το γλωσσικό μάθημα, όπως αυτό προτείνεται από το νέο Π.Σ. (2011). Δείτε περισσότερα...
Στη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα, οι πρώτες αναφορές για τη διαχείριση της σχολικής τάξης ξεκινούν από τα μέσα του 20ου αι., ενώ στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, οι σχετικές με το θέμα αναφορές είναι πολύ περιορισμένες και χωρίς εκτεταμένο ερευνητικό υπόβαθρο. Δείτε περισσότερα...
Τα χαρισματικά παιδιά συνιστούν μια κατηγορία μαθητών που διακρίνεται για τις υψηλές διανοητικές ικανότητες και την ιδιαίτερη κοινωνικοσυναισθηματική της ανάπτυξη. Δείτε περισσότερα...
Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στην ιστορία της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, η οποία εξετάζεται στο ευρύτερο πλαίσιο της Ιστορίας της Παιδαγωγικής. Δείτε περισσότερα...
Από καιρό μας απασχολούσε η σκέψη ότι δεν υπάρχει ένα βιβλίο για τον Αυτισμό, γραμμένο στα ελληνικά, από Έλληνες συγγραφείς που να έχουν διανύσει διαδρομή εξειδίκευσης, εμπειρίας και γνώσης μέσα από την αναστροφή μαζί του. Δείτε περισσότερα...
Ουδέν διαχρονικότερο του κλασικού». Με οδηγό αυτή τη βιοσοφική ρήση ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε η συγγραφή του παρόντος έργου «ευ παιδαγωγείν». Σκοπός του ήταν μια αφαιρετική αναζήτηση στην έννοια της αγωγής, με βάση τις σωκρατικές έννοιες-κλειδιά: i) αυτοέλεγχος, ii) αυθεντικότητα, iii) αυτογνωσία και iv) εξέλιξη. Δείτε περισσότερα...
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε όσους ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με την εκπαίδευση, πιστεύοντας ότι θα τους βοηθήσει στο έργο τους. Δείτε περισσότερα...
Το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει κείμενα του συγγραφέα στον ημερήσιο Τύπο, και ανακοινώσεις σε συνέδρια και ημερίδες τα οποία ταξινομούνται σε 13 θεματικές ενότητες. Δείτε περισσότερα...